مجله راویک

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

درست فهمیدید! در این مطلب قصد داریم به شما پیشنهاد کنیم تا ماهی یک بار عکس پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا باید این کار عجیب را انجام دهم و یا اینکه اصلا چطور میتوانم دست به تغییر ماهانه عکس پروفایل اینستاگرام کسب و کار خود بزنم در حالی که یک لوگوی ثابت دارم؟ در این مطلب کوتاه قصد داریم تا به این سوالات پاسخ دهیم.

شاید برایتان عجیب باشد ولی تغییر ماهانه عکس پروفایل اینستاگرام باعث می شود تا شما از دید اینستاگرام کابر فعال تری محسوب شوید. و این یعنی پست ها و تصاویر شما جایگاه بهتری در جستجوهای اینستاگرام خواهند داشت و احتمال دیده شدن، جذب وخاطب و بالاتر رفتن شمارگان فالوئرهای شما افزوده خواهد شد.

همچنین شما با فعال تر بودن می توانید شانس گرفتن تیک آبی اینستاگرام را نیز برای پروفایل خود افزایش دهید.

یک سوال اساسی اما در خصوص تغییر دوره ای تصویر پروفایل اینستاگرام برای کسب و کارها وجود دارد. برندها یک لوگو دارند و معمولا هم مخاطب آنها به واسطه لوگو است که پروفایل آنها را شناسایی و دنبال می کند. پس چاره کار چیست؟

خب برای این مشکل پیشنهاد ما تغییرات جزئی و مناسبتی برای تصویر پروفایل اینستاگرام شماست. شما با کمی خلاقیت می توانید تغییراتی را به مناسبتهای مختلف در لوگوی خود استفاده کنید که هم به اینستاگرام و هم به مخاطبین شما پویا بودن شما را نشان خواهد داد.

اگر کمی به ذهنتان رجوع کنید حتما نمونه این موارد را به یاد خواهید آورد. تصویر سبزه شب عید به مناسبت نوروز در کنار لوگوی فلان شرکت یا چند دانه برف بر روی لوگوی یک رستوران در زمستان. پس خلاق باشید و همین امروز دست به کار شوید!

همچنین به یاد داشته باشید ما در گروه تولید محتوا راویک همواره آمادگی انجام اموری از این دست و مدیریت اینستاگرام شما را داریم.

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

آنچه باید در خصوص هزینه تولید محتوا در راویک بدانید

در بازار رقابتی امروز بیش از هر زمانی مهم است تا بیزینس ها به شفاف سازی هزینه ها و خدمات خود بپردازند. مجموعه راویک نیز خود را از این قاعده مستثنی نمیداند و همواره در تلاش است تا مطمئن شود مشتریان خود دقیقا همان خدماتی را که میخواهند و در قبال همان هزینه ای که انتظار دارند دریافت خواهند کرد. به همین منظور سعی می کند در اولین جلسه مشاوره وقت کافی را صرف توضیح خدمات قابل ارائه خود و بهای آنها به مخاطب نماید. در ادامه برای بسیاری از سفارش ها دوران ضمانت در نظر گرفته می شود که در این بازه مشتری می تواند بدون هیچ دلیلی از ادامه همکاری انصراف داده و وجهی بابت خدمات ارائه شده نپردازد. 

ما در راویک به توانایی خود اطمینان داریم و حاضریم با حسن نیت این را به شما نشان دهیم. تنها پیش از ارائه خدمات سعی خواهیم کرد مطمئن شویم شما همان چیزی را به دست خواهید آورید که تمایل دارید و با همان قیمت که انتظار دارید.

سفارش شما به راویک چه سفارش کپی رایتینگ باشد، چه تولید محتوا اینستاگرام یا مدیریت و تولید محتوای وب سایت و یا حتی اگر پروژه هایی مانند عکس برداری های خاص یا ساخت محتوای ویدیویی باز هم تفاوتی ندارد ما در اولین قدم سعی خواهیم کرد توانایی های خود را به شما نشان دهیم.

آیا هزینه سفارش تولید محتوا در راویک ارزان است و یا ما تولید محتوا ارزان می کنیم ؟

به طور کلی ارزان بودن صفت بارز محتوای تولیدی در راویک نیست. دنیای وب فارسی پر شده از محتوای ارزان قیمت که با کمترین هزینه ها تولید می شوند و به هیچ مصرفی هم نمی رسند. ما در راویک اولویتمان بر روی تولید محتوای تاثیرگذار است. ما زمان کافی را صرف شناخت موضوع، تحقیق و ایده پردازی می کنیم و سپس با استفاده از مدیا به عنوان ابزار ایده ها و مفاهیم را با شکلی درخور ارائه عرضه می کنیم. بنابراین اگر صرفا دنبال تولید محتوا ( چه محتوا متنی، محتوای چند رسانه ای و یا رپورتاژ ) با ارزان ترین قیمت هستید و کیفیت این محتوا برای شما اهمیتی ندارد احتمالا راویک گزینه مناسب شما نخواهد بود.

 

 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

نقش اینستاگرام(Instagram) در کسب و کارهای امروزی چیزی است که کمتر کسی در آن شک دارد. از کسب و کارهای کوچک مانند تولید غذاهای خانگی گرفته تا غولهای صنعت خودروسازی و پوشاک، همه و همه زیر سقف شبکه اجتماعی با نام اینستاگرام گرد هم آمده‌ اند تا از امکانات آن استفاده کنند. دلایل بیشماری وجود دارد که بهتر است کسب و کار شما در اینستاگرام فعال باشد از جمله مخاطبان بسیار زیاد، هزینه‌های پایین حضور و تولید محتوا، امکان رصد رقبا، اینکه لازم نیست مخاطبان همواره شما را به یاد داشته باشند و این شما هستید که همواره خود را به یاد آنان می‌آورید و بسیاری موارد دیگر که موضوع این مقاله نیستند. اما آیا بهتر است خودتان بخشی از وقت روزانه خود را برای به روزرسانی صفحه اینستاگرام خود اختصاص دهید یا آن را به یک متخصص تولید محتوای فضای مجازی بسیپارید تا در دنیای اینترنت شما را همراهی کند؟ شاید هم فکر کرده باشید بهتر است با مبلغی شخصی را استخدام کنید تا به صورت تمام وقت یا پاره وقت به امور مربوط به تولید محتوا، پیگیری و پاسخگویی مخاطبین شما در اینستاگرام رسیدگی کند.

مانند بسیاری از سوالات حوزه کسب و کار به خصوص کسب و کار اینترنتی نمیتوان نسخه واحد برای تمام کسب و کارها پیچید اما نکته‌ای که پاسخ آن ساده است این است که در شرایط برابر که هزینه‌های شما را تحت تاثیر قرار ندهد احتمالاً بهتر است برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود از افراد حرفه‌ای استفاده کنید. در اینجا به بخشی از دلایلی که باعث میشود این انتخاب به نفع شما باشد را برمیشماریم.

1- تولید محتوای باکیفیت: ممکن است شما مدیر موفق یک مجموعه بزرگ یا یک آشپز معروف باشید ولی میزان توفیق شما در حوزه تخصصتان به این معنا نیست که شما در نگارش و تولید محتوای جذاب برای مخاطبین خود نیز به اندازه یک کارشناس تولید محتوا، روزنامه‌نگار یا گرافیست حرفه‌ای موفق خواهید بود. حتی در برنامه‌های آشپزی کمتر دیده‌ایم کارگردانی یک مجموعه آموزش آشپزی را یک سرآشپز به عهده بگیرد.

2- وقت شما سرمایه شماست: مطمئنا شما در عرصه حرفه خودتان روزانه باید حواستان به روندهای مختلف اطرافتان باشد و با ذهنی آسوده به کسب و کار خود بپردازید که این باعث میشود که خواه ناخواه تهیه، مدیریت و تولید محتوای اینستاگرام یا وبسایتتان در زمان مناسب میسر نباشد و یا به دست فراموشی سپرده شود و از استمرار حضور شما در فضای وب کاسته شود. چه بسا مشتریان بالقوه‌ای که اگر به موقع خود را به آنها یادآوری نمایید به مشتری بالفعل شما تبدیل خواهند شد. افرادی که به صورت تخصصی بر روی تهیه، تولید و مدیریت محتوای فضای مجازی فعالیت میکنند اما تمام وقت مفید خود را به صورت حرفه‌ای به این کار تخصیص داده‌اند بنابراین در زمان درست شما را در جایی که باید باشید به نمایش میگذارند.

3- آشنایی به راهکارها: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هرچند بعضا نمایی ساده دارند که استفاده از آن را حتی برای کودکان میسر میسازد اما در عین حال رموز و راهکارهای مربوط به خودشان را برای درست و به جا دیده شدن دارند. آشنایی به نحوه هشتگ گذاری در اینستاگرام و یا کلیدواژه‌ها در وبسایتها و یا ساعاتی که بهتر است به‌روز شوید تا بیشتر دیده شوید تنها دو نمونه از این رموز و راهکارهاست.

4- صرفه‌جویی در هزینه تولید محتوا: افراد حرفه‌ای معمولا کاری که مد نظر شماست را در زمانی کمتر و با کیفیتی بالاتر از شما یا افرادی که تخصص دیگری جز تولید محتوا دارند انجام خواهند داد. پس جای تعجب چندانی ندارد اگر استفاده از خدمات آنها معامله‌ای دوسر برد باشد به هرحال شما برای خریدن کفش هم عموماً به کفش‌فروشی میروید ولی دست به دوختن کفش نمیبرید.

5-تمام خدمات زیر یک سقف: مجموعه‌های حرفه‌ای مدیریت و تولید محتوا عموماً خدماتی را به شما ارایه میدهند که افراد عادی از آنها بی‌بهره خواهند ماند. به طور مثال پاسخگویی مستمر به مخاطبین شما، پایش و رصد فعالیتهای رقبای شما و زیر نظر گرفتن آمار و ارقامی که پیشرفت کسب و کار شما در فضای مجازی را توضیح میدهند از همین دست موارد هستند.

6-امنیت اطلاعات: اطلاعات آماری و یا هر اطلاعی که در حوزه کسب و کار شما وجود دارد چیزی است که میتواند پاشنه آشیل بیزینس شما باشد. بنابراین بسیار مهم است تنها افرادی به آنها دسترسی داشته باشند که هم شناخته شده باشند و در عین پایبندی به اخلاق حرفه‌ای به اصول حفظ امنیت اطلاعات در فضای مجازی آشنا باشند.

مجموعه راویک با سالها تجربه و استفاده از متخصصین تولید انواع محتوا از متنی گرفته تا عکس و چند رسانه‌ای در خدمت شماست تا با صرف کمترین هزینه به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود در فضای مجازی را تقویت کنید و با حضوری مستمر، قابل اعتماد و موثر توسعه را در دستور کار خود قرار دهید. مجموعه راویک همچنین مشاوره‌های لازم را در خصوص کسب و کار شما با توجه به اصول فنی و به روز ارایه خواهد نمود و با خدمات شفاف خود به شما کمک میکند تا در چارچوب فضایی امن و در کنار قیمتهای منطقی همانطور دیده شوید که میخواهید.

 

راویک ارایه دهنده خدمات "مدیریت در شبکه‌های اجتماعی" برای شماست.

 



 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال

اگر برای وبسایت یا صفحه کسب و کارتان در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام به دنبال خرید محتوای یونیک هستید. اگر در گوگل عبارات مختلفی مثل "قیمت تولید محتوا"، "خرید تولید محتوا"، "قیمت مدیریت اینستاگرام" و چیزهایی از این دست را جوییده‌اید و قیمتهای مختلف و خدمات گوناگون باعث گیجی شما شده اند در این مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم تا راه خود را در بین این بازار شلوغ پیدا کنید.

در این مقاله چند نکته را با شما به اشتراک میگذاریم که شما را با نیازهای واقعی کسب و کارتان آشنا کند و همچنین توضیح میدهیم که از هرکدام از فروشگاه هایی که به شما قول تولید محتوا با قیمت ارزان و یا بعضا گران را میدهند باید چه انتظاری داشته باشید و گزینه مناسب برای شما کدام است.

 

خود شناسی؛

پیش از اقدام به خرید محتوا باید توجه کنید که اصولا چرا به محتوا نیاز دارید؟ آیا شما صاحب یک کسب و کار بزرگ هستید که وقت سر خاراندن ندارید و تمام زمان شما صرف مدیریت مجموعه تحت مدیریتتان میشود؟ یا شاید هم در تولید محتوا نمیتوانید کارآمد باشید. شاید هم رقبای شما از ابزارهای حرفه ای استفاده میکنند که شما هم میخواهید از غافله عقب نمایند. شاید هم صرفا میخواهید وبسایتی داشته باشید که در آن مطالبی درج شده باشد که حداقل هایی از استاندارد را داشته باشند تا بتوانید وبسایت خود را در جمعها معرفی کنید تا مایه آبرویتان شود. (وقتی میگوییم حداقل استاندارد منظورمان کپی نبودن برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل و رعایت حداقل استانداردهای نگارشی است.) زیرمجموعه هرکدام از این دسته ها که هستید پیش از هرچیز تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید.

 

بازنویسی چیست؟ از کپی محترمانه تا تولید محتوای ارزان و حجیم

اگر صرفا دنبال پر کردن وبسایت خود با مطالبی هستید که بتوانند صفحات مختلف وبسایت شما را پر کنند و پلن مشخصی را در بازار و یا هویت برند خود دنبال نمیکنید بازنویسی میتواند گزینه جالبی برای شما باشد. بازنویسی از آنجایی برای وبمسترها جالب شد که باعث میشود گوگل مطالب شما را مطلب کپی ارزیابی نکرده و شما را جریمه نکند. اما در عین حال معمولا این محتوا به علت اینکه هر بار از جایی برداشت میشود یکپارچگی خود را از دست خواهد داد و برای مخاطب شما هم جذابیتی از نظر تازگی مطلب نخواهد داشت. ولی اگر نیاز شما با همین خدمت برطرف میشود میتوانید افرادی را پیدا کنید که با کمترین هزینه این کار را برای شما انجام دهند. فقط برای پیشگیری از آنکه برخی شما را فریب دهند، حواستان باشد بازنویسی با عوض کردن چند عبارت و جمله در متن اصلی (که برخی آن را محتوای غیرکپی مینامند) متفاوت است! 

 

تولید محتوای یونیک

تولید محتوای یونیک کار معمولا دشواری است که هم برای مخاطب اینترنتی شما و هم برای موتورهای جستجو جذاب است. تولید و انتشار محتوای یونیک باعث میشود تا شما با صرف هزینه ای کمتر و بدون مخارج هنگفت تبلیغات مستقیما در بین جامعه هدف خود دیده شوید. همین جامعه هدف هم زحمت به اشتراک گذاشتن محتوا را برای کسانی که فکر میکنند به آن نیاز دارند خواهند کشید. بنابراین بسیار مهم است که محتوایی مناسب و متناسب با برند و هویت خود تولید کنید تا به شکل کلیشه و مطالب تکراری دیده نشوید که هیچ مخاطبی زحمت دیدن آن را به خود ندهد.


انواع گروه‌های تولید کننده محتوا

به طور کلی اگر تصمیم گرفته اید تا به جای آنکه یک کارمند تازه کار و یا نیمه حرفه ای با دستمزد کم به صورت تمام وقت برای تولید محتوا و مدیریت وبسایت و صفحات خود در شبکه های اجتماعی استخدام کنید به سراغ مجموعه های اوت سورس حرفه ای تر و یا ارزانتر بروید باید بدانید با سه دسته از این مجموعه ها طرف هستید.

1- افرادی که به دنبال دورکاری هستند؛ این افراد معمولا اشخاصی هستند که تنها یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل از آنها در دسترس شما قرار میگیرد. ممکن است امروز باشند و فردا از همکاری با شما منصرف شوند. ممکن است بتوانند نیازهای شما را تامین کنند یا خیر. همچنین معمولا انتظار کار حرفه ای نمیتوان از آنها داشت و اغلب ترجمه های ناقص و یا بازنویسی مطالب وب فارسی را برای شما انجام میدهند. اما اگر خوش شانس باشید و کمی به معجزه اعتقاد داشته باشید ممکن است با یک نیروی کار با استعداد هم آشنا شوید و همه چیز به طرز معجزه آسایی به نفع شما تمام شود.


2- سایتهایی که محتوای آماده در انواع و اقسام آماده دارند؛ این سایتها هر محتوایی را از هر نویسنده ای میخرند و با کمی سود به فروش میرسانند. به طور کلی کیفیت مطالب آنها از سطح خاصی بالاتر نمیرود چون بدون هدف و به صورت کور نوشته شده اند یکپارچگی خاصی هم ندارند و ملاحظات برند شما را نیز در نظر نمیگیرند. بعید به نظر میرسد به وسیله این نوع محتوا بتوانید چیزی بیشتر از سایتهای کپی کار باشید با این تفاوت که از طرف موتورهای جستجو جریمه نمیشوید.


3- تیمهای تخصصی تولید محتوا و کپی رایتر: تیمهای تخصصی تولید محتوا و کپی رایتر را میتوان تیمهای حرفه ای تولید محتوا دانست که با قیمتی بعضا بسیار گران به تولید محتوا برای وبسایت و یا صفحات شما در شبکه های اجتماعی میپردازند و معمولا امکانات خوبی هم از نویسندگان و کپی رایتر های خوب تا استودیوهای فیلمسازی و دوبله و عکاس و ادیتورهای حرفه ای دارند. این مجموعه ها معمولا پیش از شروع کار با شما جلساتی میگذارند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب میکنند و پس از تحلیل به شما برنامه ای را ارایه میکنند که اگر دوست داشته باشید طبق همان برنامه به شما خدمات ارایه خواهند کرد. در بین این مجموعه ها بعضا قیمتهای مناسب و بعضا ارزان نیز دیده میشود. توصیه ما به شما این است که جلسات مشاوره پیش از شروع کار با این مجموعه ها را جدی بگیرید و سعی کنید.


4- راویک؛ راویک مجموعه ای کوچک از افراد حرفه‌ای در بخشهای متفاوت تولید محتواست که با توجه به ساختار خود تلفیقی از مزایای انواع فوق را به شما عرضه میکند. ما به واسطه ابعاد سازمانی خود توانایی ارائه خدمات تولید محتوا به صورت چابک تر و با هزینه هایی پایینتر را داریم. در عین حال تا کنون توانسته ایم در کارنامه خود تولید محتوا برای سایتهایی با رنک‌های دو و سه رقمی ایران در جدول الکسا را با موفقیت ثبت کنیم که همکاری ما با این مجموعه ها همچنان ادامه دارد. در عین حال ما پلن کسب و کار خود را بر روی مشتریان فراوان طراحی نکرده ایم بنابراین تعدادی مشتری محدود و خاص داریم که این ویژگی ما باعث میشود برای آنها همیشه در دسترس باشیم و با شناختی که در طولانی مدت از رفتار سازمانی و خواسته های آنها داریم بالاترین سطح کیفیت در خدمات را بتوانیم به آنها ارائه کنیم. اگر شما به دنبال مجموعه ای میگردید که با کیفیتی قابل توجه و به عنوان تیمی خلاق با روحیه صمیمی شما را از شر دردسرهای گرداندن وبسایت و صفحه اینستاگرام خلاص کند و آنها را تا رسیدن به نتیجه مطلوب و دیده شدن توسط مخاطبانتان برای شما توسعه دهد میتوانید با پیوستن به جمع مشتریان ما با خیالی راحت این امور را به ما محول کنید.

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
نام وبسایت الکسا و مهمتر از آن عنوان رتبه الکسا نامی آشنا برای وبمسترها و به خصوص وبسترهای ایرانی است. اما واقعاً چقدر باید به آن اهمیت داد رتبه پایین آن چه ارتباطی با سئو (SEO) سایت شما دارد؟ چگونه میتوان رتبه الکسا را در زمان کوتاهی بهبود بخشید؟ آیا کم کردن رتبه الکسا به هر قیمتی کار درستی است؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالها را با هم مرور کنیم.

 

الکسا یکی از از زیرمجموعه‌های شرکت نام‌آشنای آمازون است که به صورت تخصصی به جمع آوری اطلاعات و رتبه بندی سایتها در فضای وب میپردازد. الکسا برای رتبه‌بندی از معیارها و الگوریتمهای پیچیده‌ای استفاده میکند که میتوانند میزان بازدید، تعداد صفحات مرور شده، زمان صرف شده روی وبسایت و مواردی از این قبیل را برای هر وبسایت تخمین بزنند. توجه داشته باشید که کار این الگوریتمها صرفاً تخمین موارد فوق است.

میتوان گفت بنا بر یک اشتباه رایج در ایران رتبه بندی الکسا پس از گوگل رنک معمولا مهمترین فاکتور برای ارزیابی و یا بعضاً ارزشگزاری وبسایت‌ها در نظر گرفته میشود و صاحبین وب سایتها معمولا دغدغه بهبود بخشیدن رتبه الکسا خود را دارند و حاضرند برای آن قیمت های بالایی را نیز هزینه کنند. اما چند دلیل مهم وجود دارد که این رتبه بندی ملاک چندان مهمی هم نیست. 

اما پیش از آن که به این مطلب برسیم بگذارید به این سوال پاسخ دهیم که آیا رتبه الکسا بر روی سئو (SEO) سایت تاثیر دارد یا خیر؟

پاسخ این سوال منفی است،رتبه الکسا سایت شما بر روی SEO سایت شما کوچکترین تاثیری ندارد ولی عکس آن صادق است. یعنی اگر سایت شما از سئو (SEO) خوبی بهره میبرد احتمال اینکه رتبه الکسا شما نیز بهبود پیدا کند بسیار زیاد است. و نکته دیگر آنکه اگر به روشهای غیرمتعارف و مصنوعی سعی در بالا بردن رتبه الکسا خود داشته باشید احتمال زیادی وجود دارد تا SEO شما صدمات سنگینی را متحمل شود.

اما این روشهای بالا بردن رتبه الکسا چیستند ؟ این روشها دقیقاً همان مواردی هستند که به اعتبار آنها رتبه الکسا فاکتور آنقدر مهمی برای سایت شما نیست. 

تبلیغات CPC: تبلیغات CPC یا پرداخت به ازای کلیک از مواردی است که میتواند به بهبود رتبه الکسا شما کمک کند. بسیاری از کارگزاران تبلیغات اینترنتی در ازای دریافت پول این کار را برای شما انجام میدهند و باعث میشوند تا سیل بزرگی از مخاطبین به سایت شما وارد شوند. اما اینکه این مخاطبین چه میزان مخاطب واقعی شما باشند و قصه های بعدی بحثی جداست ولی همینقدر بدانید که با متوقف کردن این تبلیغات رتبه الکسا شما نیز به مرور به جایگاه واقعی خود باز خواهد گشت.

ریدایرکت (Redirect): یک روش خطرناک و غیراصولی ریدایرکت کردن مخاطب به سایت شماست یعنی مخاطبی که وارد سایت دیگری شده بدون اینکه خواسته باشد به وبسایتی که میخواهد رتبه الکسا خود را بالا ببرد وارد شود. این روش هرچند در مقاطعی میتواند باعث بالا بردن رتبه شما در الکسا شود اما میتواند صدمات جدی به سئو شما و شناخته شدن شما به عنوان یک متقلب توسط گوگل بیانجامد.

خرید از الکسا (Alexa): شاید اگر اصرار بر بهتر نمودن رتبه الکسا خود داشته باشید بهترین راه استفاده از سرویس پولی الکسا است. با خرید این سرویس کدی در اختیار شما قرار میگیرد که با قرار دادن آن در منابع وبسایتتان به الکسا این دسترسی را میدهید تا به شکلی دقیقتر به به بررسی وبسایت شما بپردازد. این روند باعث میشود تا آمارهای تخمینی و تقریبی که پیشتر به آنها اشاره کردیم تبدیل به آمارهای تحقیقی و دقیق شوند. این فرآیند معمولا باعث بهتر شدن رتبه شما در الکسا نیز خواهد شد.

روشهای فوق 3 روش مهمتری هستند که معمولا برای بالا بردن دفعی رتبه الکسا به کار میروند. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که پس الکسا و رتبه بندی معروفش به چه کاری می آید؟ پاسخ اینجاست که الکسا با توجه به الگوریتمهای پیشرفته خود میتواند برای بررسی در تحقیق در حوزه وب به وبمسترها و فعالین و علاقمندان کمک کند. هرچند اگر بخواهید لذت واقعی استفاده از منابع و اطلاعات الکسا را بچشید باید ماهانه مبلغی را به آنها پرداخت کنید.

نکته نهایی آنکه برای رشد منطقی و دائمی رتبا الکسا و رنک گوگل خود بهترین راه شناخته شده تولید محتوا است. تولید محتوای یونیک و با کیفیت از محتوا متنی گرفته تا تصویری و صوتی و به طور کلی هر آنچه که برای مخاطب انسانی ارزشمند است باعث رشد شما خواهد شد. 

ما در گروه تولید محتوا راویک آمادگی داریم تا برای این مهم و تا رسیدن به مقصد در کنار شما باشیم.