در دنیای تبلیغات و بازاریابی امروز که پیرامون ما پر شده از اطلاعات و جلوههای صوتی و بصری که به زور میخواهند محصولی را به ما بفروشند و در زمانی که هر روز بیش از پیش توسط اطلاعات زرد بمباران میشویم. اطلاعاتی نیز وجود دارند که مخاطبین شما نه تنها حاضرند برای آنها وقت بگذارند بلکه مشتاقانه به دنبال آنها خواهند گشت. اطلاعات و محتوایی که صرفا قصد فروش محصول یا خدماتی را به هر قیمتی به آنها نداشته باشد بلکه به شکلی صادقانه و صحیح اطلاعاتی درست و مفید را در اختیار خریدار بالقوه بگذارد.
- بازدید: 720
ادامه مطلب: رپورتاژ آگهی چیست ؟ و چرا باید به آن اهمیت داد ؟