مجله راویک

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

در دنیای تبلیغات و بازاریابی امروز که پیرامون ما پر شده از اطلاعات و جلوه‌های صوتی و بصری که به زور میخواهند محصولی را به ما بفروشند و در زمانی که هر روز بیش از پیش توسط اطلاعات زرد بمباران میشویم. اطلاعاتی نیز وجود دارند که مخاطبین شما نه تنها حاضرند برای آنها وقت بگذارند بلکه مشتاقانه به دنبال آنها خواهند گشت. اطلاعات و محتوایی که صرفا قصد فروش محصول یا خدماتی را به هر قیمتی به آنها نداشته باشد بلکه به شکلی صادقانه و صحیح اطلاعاتی درست و مفید را در اختیار خریدار بالقوه بگذارد.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 اینستاگرام و فضای وب پرشده از هشتگها و همه به دنبال آموزش ساخت هشتگ برای اینستاگرام و یا شبکه‌های اجتماعی دیگر هستند. اما اگر میخواهید پیش از آنکه بدانید چگونه هشتگ بسازید، اصلا بدانید که هشتگ یا همان (#) سمبل معروف این روزها چیست و به چه کار می‌آید ما این مقاله را برای شما نوشته‌ایم.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

زمانی که صحبت از آموزش یا سفارش تولید محتوا برای وب و فضای مجازی به میان می‌آید پای ده‌ها معیار برای ارتقا کیفیت محصول نهایی نیز به بحث باز میشود اما شاید فصل اشتراک آنچه هدف تمام این معیارها برای تدوین روش های تولید محتوای با کیفیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را تشکیل میدهد قابلیت پیدا شدن، خوانده شدن، فهمیده شدن و به اشتراک گذاشتن باشد در حالی که هزینه تولید محتوا را افزایش ندهند. دراین مقاله به نکاتی میپردازیم که رعایت آنها میتواند به شما کمک کند تا با رعایت چند نکته کاربردی محتوایی با ارزش را برای کسب و کار خود تولید کنید خواه برای صفحه اینستاگرام باشد و خواه برای پایگاه اینترنتی شما.